Gamzeoztrk ben canım 🤲🏼 En başından beri aşağıda taşıyorum bebeğimi.. ilk 3 ay progestan kullandım, 3 Aydan sonra bıraktım.. şuan çok şükür 38+0 olduk çarşamba günü sezaryenle doğum yapacagım Allah nasip ederse.. bu annenin genetik yapısıyla alakalı bir durum canım , benim Ablam da aşağıda taşıyordu, şimdi yeğenim 13 aylık 💛