Kimseyi kabul etmicem diyorsunuz ya hani, nasıl olacak o. Çat kapı gelseler git mi diyeceksiniz? Yada akrabalar uzak olduğu için mi öyle söylüyorsunuz. Bende istemiyorum kimseyi kabul etmek ama benim herkes aynı şehirde :( umarım onlar düşünceli olur.