Arkadaşlar merhaba ben daha çok yeni gebeyim 6+2
Ayaklarim cok agridigi icin ortapedi doktora gittim. Vitamin eksikligi çıktı. D vitamini, magnezyum ve demir. Dr d vitamin icin damla magnezyum icin suya atma ilac verdi. Hamilelikte vitamin kullanımı hakkında fikrim yok kullananlar var mi