Elifmstf vakicam vericem. Ama kayinvalideme soyledim 0 tepki verdi… hala konustuki ben soylerdim benim oglumda sorun yok. Ama oglunda zaten sorun varsi ireli h8z dusuktu.. neyse diger ogluna 8 yil sonra tupp bebekle olmus benim esimin parasiyla tabiki esimin abisi islemiyor hic zamanda islememis ikiz cocg var esim bakiyor… cocuklarina o yuzden belki dilde soylesede icden istememis belkide oglunun cocugu olmasini. Belki o yuzden sevnmedi pekde…. ama anneme soyledim telfnda agladi..kendi annem. Ama bu kaynana hakketende kaynane simdiden kormuyorki diger oglunra cocuklari bakmicak. Iki lafin arasinda bana soylediki… oglumun cocuk olur. Abisin cocuklarinada bakir