mavi0811 Kızlar 2 adettir kanamam çok az oluyo sizde boyle bi durum yaşadınız mı bu durumun rahim duvarıyla iliskisi nedir🤔
Cngul mavi0811 canım benimde az az oluyordu kurtaj olmuştum ben rahim duvarı inceligi olmuş geçen ay nar suyu içtim biraz çoğaldı farkı hissettim
Elifmstf mavi0811 canım benimde kürtaj sonrası çok incelmisti 4bucuk 5 mm de kaliyodu. Estrofem diye bı ilaç verdi doktorum sabah akşam 1 kullandım yeterli gelmedi. Sonra sabah akşam 2ser arttırdı öyle 7mm ulaştı klomen ve çatlatma iğnesi ile 8 sınırı bulur dedi dediği gibi de oldu şimdi 11+2 yiz. Bunun için doktor ilaç baslayabilir
sophia mavi0811 klomen kullandiysan cok inceltiyor. Klomen kullandigim ay duvar kalinligi 4mm idi. Femara kullandigimda 9mm.
Nesse86 mavi0811 Doktor bana demisti rahim du ariycam in elini adet kanamasini azaltiyor ki bendede az olmustu hamile olmadan önce.Ama nur suyu dedikleri gibi kalinlastirior duvari.Rahim du duvarinda in incelik olan kadinlarin hamile kalmasida zor doktor böyle dediydi bana.
Emine1234 Bende bu ay asılama olacağım adetim gecikti doktora gittim rahim cok ince adetini geciktirmiş dedi :(
Elifmstf mavi0811 klomen yan etki olarak inceltebilir diye duymuştum. Bende de biraz etkisi oldu ilaç dozunu arttırdı doktorum öyle sonuc aldim
Mrzy28-c mavi0811 cnm peki klomen kullanırken dr yanında eahşm kalınlastırıcı vermedimi estrofem gibi çünkü klomen inceltse bile estrofem dengeyi tutuyor mesela
Beety26 Elifmstf benim dr 3 gun 3 dafa eztrfom yazdi. Beni 3 gune 10 mm kaldirdi. Bende rahim kalinlasmasi problem yok idi ama neden boyle yapti bil.iyorum 16.gunmde catlatma ignesi olsum rahim duraveim 15 mm idi. 18.gn iliski onerdi suan catlamanin 18.gunu. belirti flan yok… 15 mm tutunmazmi?
Kralice23 Bende catlatma ignesi tedavisi olurken rahim duvari kalinlasmiyodu istenilen kadar. Kendine yuzde yuz nar suyu al katkisiz marketlerde satiliyo. Ben ictim ve 3 olan kalinlik 7ye cikmisti 4 gunde. Sabah ve aksam 1 bardak icmistim 4 gun.
Cngul Kralice23 canım hamile kaldinmj sonrasında bende iştim adetin 12 inci günü 8 mm olmustu bekliyorum bakalım kurtaj sonrasi oldu benimde