Fatosef 6 hafta 3 gün de kalp atışının duyulmamasi normal mi böyle bi sorun yaşayan var mı bebeğim yaşıyordur degil mi?
Ydgrshn Fatosef canim bu haftalarda duyulmamasi cok normal 7 haftadan sonra net duyabilirsin ben de 7+3 te duydum rahat ol
Fatosef Ydgrshn evet kesem göründü ama kalp atışıni duyamadik. Doktor salı günü de atmazsabi sorun vardır dedi.
Mom__12 Fatosef doktorun böyle söylemesi bence çok yanlış insanı paniğe sokuyorlar benimde geç duyuldu ama doktorum normal bi durum beklices diyip rahatlatmıştı ve 8. Haftada çok net duyduk
Fatosef Ydgrshn bende bekliycem doktor yuzunden çok endişe etmiştim cok sagolun cok rahatlattiniz icimi
Fatosef Mom__12 evet doktorun sözleri beni endiselendirdi aslında ona kalsa kürtaj diyecek hemen. Umarım onumuzdeki hafta duyarim sesini
Mom__12 Fatosef inşallah duyarsın iyi düşün iyi olsun çünkü kalp atışlarını net duyabilmek için erken
Fatosef Mom__12 aslında hiç duyulmadı alt ultrason dedi ama yaptrmadim yaptirmam gerekir mi bebeğe zararı olur mu
svksym Fatosef Duyarsınız inşallah bende çok telaş etmiştim ama duyunca inanılmaz rahatlıyorsunuz. Hatta 8. Hafta giderseniz bebeğinizi görürsünüz. İçiniz rahat eder o zaman.
svksym Fatosef iyi de çok erken normal de bu haftalar da bebeğin kalbini dinlemek bile çok zararlı kısa bir şekilde dinletmişti doktorum bana 8. Haftada.
Mom__12 Fatosef doktor değilim ama gerekli duyuluyosa yaptır bence benim doktorumda demişti 1 hafta bekleyelim duymazsak alt ultrasyon yapıcaz demişti bende 7 buçuk 8. Haftaya kadar beklemelisin yinede
Fatosef svksym doktor sorun olduğunu söyleyince korktum bende maalesef. 8. Haftaya kadar bekliycem hatta baska bir doktora gideyim cok sagolun valla içimi çok rahatlattiniz
svksym Fatosef gereksiz yere korkutmuş insan zaten çok stresli oluyor bu haftalar da bebek var mı iyi mi kalbi atıcak mı diye. Bence bekleyin 2 hafta garanti olsun. Ama dayanamam derseniz 7. haftanın içinde de duymanız lazım.
Rana-10 Fatosef benzerini ben de yaşıyorum dün kesede bebek gözüktü ama kalp atışı görünmedi ultrasona göre 6+6yım adet tarihime göre 7+6 . hoca haftaya da görünmezse bi sorun var demektir dedi bakalım artık
Fatosef Rana-10 ultrasonda farkli mi oluyor adet gününün ilkinden hesaplanmiyor mu kusura bakmayin cok bilgisizim de bu konu da inşallah sizin bebeginiz de iyidir duyarız kalp atışını
halitefe Fatosef canım normalde 6. Haftada duyulur ama geç döllenme falan olunca 7. 8. Haftalara kayabiliyor bir iki hafta daha bekle bakalım inşallah hayırlı haberler alırsın