AylinAlp Merhabalaar🌸 bugün tam 31 haftalık olduk 🐣 ama 3-4 gündür aşırı derece de terliyorum durup dururken bunalma daralma ve terleme geliyor. Kahvaltıyı yaparken bile ter içinde kaldım çok rahatsız hissediyorum kendimi sizlerde de var mı acaba 🥺
MehZey AylinAlp 32+4 ter değil ama fazlasıyla nefes darlığı olmaya başladı öksürünce bile nefesim bana yetmiyor boğuluyor gibi oluyorum 🤦🏻♀️
sarisu1 AylinAlp 34+1 ilk başlardan beri hep sıcaklamalarım vardı ama iki haftadır otururken bile durup durup ter boşalıyorum bir uyanıyorum ter su içindeyim
Aryastark AylinAlp o haftalarda bende aynıydım aşırı sıcaklama bunalma geliyordu soğuğu hiç sevmeyen ben camı açıp yatıyordum son 1-2 haftadır geçti 40. Haftamdayım şuan.
Caglanuroney AylinAlp 35+2yim bana da sürekli ter basiyo bunaliyorum geceleri bile üstüm açık yatiyorum incecik pijamayla 😥
EvliHuzurluCocuklu bende çok terliyorum ikinci gebeliğim bu, ilkte hem hamilelikte hemde doğum sonrası kışın ortası kaliforler bile yanmiorken Evde herkez donarken benim Su gibi uykudan uyanmalarim… Şuan da aynısı im terliyorum normal yani canim
AylinAlp EvliHuzurluCocuklu Benimde ilk gebeliğim canım, daha düne kadar donuyordum kaloriferleri yakmadılar diye iki ceket ile geziyordum ama şimdi ise bir iki hareket edeyim suyum çıkıyor ağzımın içi kuruyor ter atınca susuz kaldım gibi hissediyorum gece bile terlemekten yudum yudum su içiyorum sürekli 🤦🏻♀️