Fatmaugurdoku Akıntım cok fazla pembe ve beyaz sümüksü tarzında gelıyor dun aksam 10 da gittim acılma yok dedi sancım da 80 lerde 60 larda ama sancı geldıkce duramıyorum yürüdükçe geciyor düne gore sancım da arttı sizce kac gune doğumum olur 😅
MehZey Fatmaugurdoku çok heyecanlı 😁 bol bol squat yap giyim kuşan çık dışarda yürü evini temizle misafirin geldi gelicek 🥰😀
Gulsen4224 Fatmaugurdoku bol bol yürü cnm su iç bol bol suyuna dikkat et aman gelirse hiç bekleme inşallah bir önce kavuşursun bebeğine 🥰🙋🏻♀️
Ftmm Fatmaugurdoku benim nisanım dan ıkı gun sonra dogum yaptım bol bol düzenli nefes al vver ve canım merdiven in cık
Fatmaugurdoku Gulsen4224 dogurdum cok sukur aksam dokuzda🤗🤗Bi gitti 5 cm acılmayla 4 de girdim 9 da cıktım allahım sukurler olsun 😍😍😍
Gulsen4224 Fatmaugurdoku ayy maşallah sana rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etti şükürler olsun 😇Rabbim analı babalı büyütsün inşallah cnm ❤️👼🏻
Ftmgns Fatmaugurdoku ay maşallah ya 🥰 sancı nasıl geldi biraz anlatır mısın ? Kasıklarım da sancı var benim de çok zor yürüyorum , gece de adet sancısı gibi oluyor. Senin de öyle miydi ?
Tiniminiannee Benim de nişanım geldi ve sancım var ama 10 dk da bir oluyor. Siz ne kadar olunca gittiniz hastaneye?
Fatmaugurdoku Tiniminiannee bende 10 dk 8 dk arası gidip geliyordu düzensiz gelıyordu Bı gıttım 5 cm dedi
Tugbanur_19 36+4 deyim bende de krem gibi sarı yeşile yakın yoğun bi akıntı geldi ama nişan mı anlayamadm bilen var mı acaba?
Tiniminiannee Fatmaugurdoku benim de öyleydi bi gittim 0 açıklık ve sonuç sezeryan 😩 çok kötüyüm şu an