Kızlar merhaba son adetime göre 20+5 erkek bebek gebelik haftasındayım ama dün kontrolde doktor 19+4 gibi bahsetti ve 270 gr dedi ikili ve dörtlüyü yaptırmıştım gelişim geriliği mi var acaba birde doktor detaylı ultrason çekelim dedi lütfen fikirlerinizi yazar mısınız