Duru999 ilk gebelihimde 35. Haftamda idrarimda protein kaçağı vardı. Erken doğumu tetikliyormus. İğne yaptılar ciğerleri gelişsin, her ihtimale karşı erken doğarsa diye. Tam 1 hafta sonra 36+2 de oğlum geldi kakasını yapmıştı sadece midesi yikandi. Onun haricinde kuveze felan ihtiyaç kalmadı 2810 dogdu. oğlum benimde 2 hafta önden gidiyordu. 4 kiloya yakın bekliyordu Dr. Zamanında gelirse diye. Zorlaması annesini 🤭