Beri_ilhan Oleeeeeey bizde oğlumla 3 lu hanelerden 2 ye düştük çok şükür. Vakit yaklaştıkça heyecan basiyor. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alacağımız günleri göstersin inşallah🥰
KaanErkan-mom Beri_ilhan Aynen bende böyle post açtım şimdi 57 gün kaldı. O kadar hızlı geçiyor ki İnan 🤷🏻♀️😍
Tubikasya Ahhh bugün bende kızçemle 99′a düstüm 💕💕Rabbim hepimizin evlâtlarini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🙏🙏🧿😍
YasminArya Bizimde son 27 inanın çabuk geçiyo 90 lardayken nasıl geçecek diye düşünüyodum ama şimdi ne zaman doğar diye bekliyorum
Zhanaat Benim için de gun geçmiyor sanki 127 gün var daha ne zaman sizin gibi 2 li rakamları göreceğiz 🧐