kelebek77 Kızlar Hastaneye geldim gece 3 gibi kan gelmesinden dolayi 4 gibi acikliga bakildi2 cmdi smdi bakti 5cm olmuş iyimi sizce 😐 dua edin bana
Mlsh kelebek77 Allah hayirli dogum nasip etsin canim, masallah yolu yarilamissin. 5 cm acilan geriside gelir sen icini ferah tut, insallah bebisini kucagina saglikla alincada dogum hikayeni yazacaksin 😉
Pinkoloji kelebek77 yolu yarılamışsın canım gerisi daha çabuk gelir. Sağlıkla ve kolaylıkla al bebeğini inşallah kucağına 😍 Allah yardımcın olsun 🙏
Kardelen35 Allah yardımcın olsun kolaylık versin şimdi çok zor durumdasındır anlıyabiliyorum bende hastanedeyim yatışım yapıldı inşallah erken Doğum olmaz dua edin bana😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻