Aydan99 bende aynıyım Canım 26+2 ama hateklerinde bir düzensizlik yok çok şükür benim üçüncü hamileliğim ve İnan üçüde erkek olmasına rağmen hep değişikti. Yorulmuşsundur belki ondandır ama bebek büyüdükçe azalır hareketleri çünkü hareket edecek yer darlaşır sen doktorunla iletişime geç soluna yat konuş onunla bişeycik yoktur inşallah