Dün doktora gittim kızlar cinsiyet öğreneyim diye benim miniğim uyuyordu hiç teprenmedi sadece 1 kere elini kaldırdı 😍 3 kere gittim bir seyler yedim tekrar baktık yok sadece doktor iki bacağını gösterdi şimdilik orda bir çıkıntı görünmüyor kız olabilir dedi yada benim oğlumun pipisi küçük bilemiyorum başına gelen var mı böyle sizce nedir 😂 15+1 günlük hamileyim