elizanumay_esra Şu an 13+4 ve salı günü randevum var bebisinin cinsiyetini bu haftalarda öğrenenler var mi?
Zeyykizil elizanumay_esra bende 13+4 ama öğrenemedim, doktorum 15. Haftada daha sağlıklı sonuc olabileceğini söyledi 🤩
archmom elizanumay_esra canım ben persembe günü doktordaydım 13 haftalığım doktor kesin bişi söyleyemem dedi . Olasılık verebilirim dedi . Bizde ailemizle cinsyet partisi yapacagımız için kesinleşsn istedik . Bir dahaki ay sonuç kesin olacakmıs . Yanılmaya gerek yok . Ama sen böyle bişi yapmayacaksan doktorun sana mutlaka suna benziyor buna benziyor gibi yorum yapar 🙏🏻
mervemom elizanumay_esra öğrenebilirsin ama doktorun ultrason cihazı gelişmiş ise… benim arkadaşlarım 12. Haftada öğrendi
Melisaaa16 Derinsmom ne güzel ☺️ Bende gittiğimde tam 13+3 olucam inş sizin gibi ben de öğrenebilirim çok sabırsızım 👼❓👶❓🐣
Derinsmom Melisaaa16 inş öğrenirsiniz ya çok heyecanlı bi süreç🥰🙏🏻 Tabi cinsiyet önemli değil gerçekten ama insan yine de çok merak ediyor🙈🙈
Esmanur_97 elizanumay_esra 13 haftalıkken tam net birşey diyemem kıza benziyor sanki demişti 16 haftalık öğrendik erkek hayla da erkek 🥰
Gzlgzl 12+2 de kıza benzıyor dedi 13+4 de göstermedi ayakları bağdaş kurmuştu artık 3hafta sonra kesın gösterir sanırım suan 14+2
Cns3 elizanumay_esra ben 13 haftalıkken erkek dedi bizim oğlanda tam o sıra bacaklarını açtı gösterdi ben hep kız hissederken şok olmuştum😂😂🙈🙈
kedidirokedi Doktorum 12+5 gibi gel cinsiyet için dedi ama ben garanti olsun diye 13. Haftada gitmeyi düşünüyorum
sntn elizanumay_esra benim tam 14+0 da söyledi doktorum ama ne kadar söylerse söylesin değişme ihtimali göz önünde olduğu için kesin emin olamıyorsun