Kızlar üç dört gün önce kanamam oldu , hemen dr gittik ve cok sukur bısey cıkmadı rahım agzı kapalı suyum iyi kesede kanama alanı vs gözükmedi.Kanama seklinde değil ama hala bi damla damla seklınde leke geliyor. Dün kontrolumuz vardı biraz yürüdüm yine gelmiş eve dönüşte hersey yolunda nst sancım vs yok bebeğimin hareketleri normal. Ama korkuyorum bu damla damla geldıkçe bebeğimin haftası küçük 😞 daha önce böyle bi durum yaşayan oldu mu ?