Günaydın kızlar bir şey sorucam ben, 19 haftalık hamileyim dün geceden beri sol kasığıma çook şiddetli bir sancı saplandı ve çıkmıyor kasıktan böbreğime doğru gidiyor ağrısı korkudan doktora da gidemiyorum kötü bişey söyler diye benim gibi olan var mı neden böyle oluyor????