GNDs09 günü anı anına uymuyor bizim ki aşırı hareketli nst çekemiyoruz aaaa oynamadı diyorum dürtüyorum,tatlı yiyorum sürekli korku oluyor içimde çok ağrım var acaba bişey mi oldu diye.. tatlıyla canlandırınca rahatlıyorum,Sizde öyle oyunlar yapın ufaklığaaa..