angels_-mom Merhabalar… Anneler size bir sorum olacak 15 haftalık hamişim ve 2 gündür gece yatarken ağzımda kuruluk oluyor ve ben bunu ferro sanol demir ilacına bağladım ama bilemedim tabi ki sizlerde de bu durum oldu mu nasıl onle m aldınız?
RukiyeOzdmr Ya bende 4 aydır Demir kullanıyorum ama yeni yeni basladı aynı sorun. Acaba havalardan mı?
Alaz13 Havalardan olabilir ben de kullanmadığım halde var ve aşırı dudak çatlaması oluyor lipbalm kullanıyor olmama rağmen 🙄🙄
mucizemm_3 Ben 15 haftalık hamileyim ve ağız kuruluğum var ve bende mide bulantısı yapıyor ilginç bir şekilde peteklerin çalışmasıylada alakalı olabilir yeni başlayanlar için ama bende uzun süredir var
angels_-mom Ben de ilk etapta korktum yani şeker vs olaylarından umarım dediğiniz gibi havalar ve ilaç yan etkisidir.
Edakuz58 Ayni sorun bendede var sanki senelerdr susuz kalmisim gibi dilim damagm kuruyor gece rahatsz edio resmen