Babalar gününden 1 hafta önce ayrıntılı ultrasonum var.Hala göstermeyen bebişimizin cinsiyetini de öğrenicem.Doktor kesin bakıcaz her şeye bakıyoruz,en net o zaman olur demişti.
Evet erkeklerde biraz algılama geç oluyor babalık olarak.Ben her fırsatta gördüğüm bebeklere mınnakları göstererek,bak senin de kucağında olcak öyle öpecek böyle elimizi tutacak kısmetse diyorum.Göbiş çıktığından beri elini koyuyorum,başta çok korkuyordu bir şey olur diye.Dedim korkma ultrasonda nasıl bakıyorlar,sende dokunabilirsin sen onun en yakınındansın,doğunca seni çok isticek babası filan diye konuşuyorum.Algılamaya başladı iyice 😁
Cinsiyeti öğrenince rengine göre tatlış bir şey alıp babacıklı hediye yapmayı düşüyorum.
Alternatif olarak fikir verem arkadaşım yapmıştı.
Bir bebek albümü, 1gün önce eşiyle çekindiği fotosunu çıkarttırmış, 1. Babalar günü fotoğrafı diye albüme koymuş.
Yani sadece eşine özel baba-kız albümü yapmıştı.