Efmavi Mom092 magnezyum içiyorum hatta son 4 tane kaldı 37 den sonra içme önermiyorum dedi doktor onları da içicem daha sonra ne yapıcam bilmiyorum o bacak krampı da mahvediyor insanı 🥺
Efmavi nilsmother aynı şekilde soğuk suyun altında tutuyorum bi süre faydası olursa diye olmuyor da pek
Efmavi kubra2608 benim ödemim yok hatta ayaklarım ellerim şişmedi hiç tuzu bırakalı 2 ay oluyor yumurtayı günlük yiyorum ama yine de hep ağrıyla uyanıyorum