Cansucasalin 35+4 gebeyim duzensız kasılmalarım basladı karnım semsert oluyor belime agrı giriyor ne yapmam gerekiyor boyle bir durumda doktora gitmelimiyim ?
Eda_anne Cansucasalin bende 34+4 haftalık gebeyim benimde aynı şekilde oluyor 😣 Pazartesi randevum var doktora sorcam umarım sıkıntılı bir durum değildir
ecembugra53 Cansucasalin yalancı sancıların başlamış cnm kasılma takip et gerçek Doğum sancısı olsa geçmez ben de Doğum yaptım hepsini yaşadım ben
Duru999 Cansucasalin Allaha sukur bu gun 34 olduk ve dunden beri altdan agrim var. Bebek cok cok asagidaymis… Allah hepimizin yardimcisi olsun amin🤲