Hanımlar nasıl tarif edeyim bilmiyorum öncelikle 20+4 ilk gebeliğim ,gece 12den beri vajinamda böyle bıçak saplanır gibi bişey batıyormus gibi ağrılar var tam anlatamıyorum da ama hareket ederken yürürken falan çok agriyo , az öncede karnım baya sertleşmişti böyle aşağıya doğru da inen bir sertlik ilk kez böyle sancılı ve ağrılı oluyo telaş yapmam gereken bir durum var mı yoksa normal midir