Fatmanisa3402 az miş gerçekten.. inan ki durumumuz çok iyi idi ama kovit mahvetti bizi ve beslenmem iyi sayılmaz mesela 27 den beri kuruyemiş alamıyorum eşime desem alır ama demiyorum çünkü mobilyası taksitleri kiralar derken adam kahroldu bende hatrlatmadim hiç ay sonu geçim paramız 1 buçuk kalıyor ken şimdi 700 ancak ve ev 700 le gecinmiyr bende çok kistim cevizi muzu vs. Ama annemden gizli aldım para bebeğim için pekmez aldım meyve aldım ve pazara çıkılcagi günler muhakkak o paradan meyve alıyorum bolllll bolll… Bide yoğurt çok tukettim sut de aynı şekilde eşim aldı sürekli bnce ondan gerilememis olabilirim yoksa inan maddi zorluk dan neredeyse bir iki hafta makarna tavuk dan baska bişey yoktu çok şükür iyi dediniz kilosuna sizinki de gerçekten az geldi banada ama lütfen sabahları pekmez ye d vitamini ekmeğine damlat son lokmanda ve süt yoğurt birinden birini ye ve meyve! Ben elma mandalina nar havuç çok yigiyrm öğün aralarında ve aksam.