Merhaba çok geçmiş olsun…benim görümceminde 2 hamileliğinde kaşıntıdan bütün vücudunu yara olmuştu ve geceleri uyuyamıyordu,gündüzleri de uyuyamıyordu..Karaciğer enzimleriyle alakalıymış,değerler yükselince kaşıntı yapıyormuş çok geçmiş olsun çok kötü bir durum 🙁****