Merhaba kızlar hayırlı ramazanlar pko’luyum Klomen’e başladım 2 senelik evliyim ilaç yan etki yaptı aşırı derece sivilcelerim oluştu. Ve internette birçok sayfada okudum klomen kullanıp ikiz bebek sahibi olma ihtimali çok yüksemiş doğrumu? Kullanıp hamile kalan yan etkileri gören ikizleri olan varsa yazabilir mi ?