38+1 de gelen az sıvıya suyummu diye sormuştum evet arkadaslar su öyle birden degil yavas yavasta geliyormuş görmüş bulunduk bugun sabah 10da doktora gittigimde evet suyumuz azalmış dedi pazartesi 3 cm olan açıklığım 4 cm olmustu ve hastaneye yatis verdi hastanede saat 18 gibi 6 cm acilmam olmustu sancım olmadığı icin suni sanciyu yavas yavas verdiler ıkına ıkına saat 20:03de ilk dogumumu gerceklestirdim size tek tavsiyem kendinjzi bu surece hazirlamaniz daha önce cok doguma hemsire olarsk girdigim icin ikinmanjn inemini iyi biliyordum evet ağrıyor ama ikinmadijca bitmeyecek bebegimi ne kadar sevdigimi degil size sadece bu bilgileri aktarmak jstiyorum
📌Nefes egzersizlerinzi aksatmayin
📌Dogum sancılarım başladığında dahi esimle evet yaoabilirim unutmayacagim sey nefes almak ve ıkınmak dedim bunu kendinize hatirlatin unutmamak en doğrusu
📌 Doktorunuzu ebenizi iyi dinleyin ağrın geldi ikin dediginde bagirmak yerine ıkındım ve ilk dogumumu cok guzel hizli bir şekilde hallettim doktorum seninle gurur duyuyorum dedi bende onunla gurur duyuyirum harika bir doktor 💜💜
Sevgili yeni hayatım hoşgeldin 🧡