37+4 Günlük hamileyim. 20 gündür geçmeyen omuzlarım boynum sırtım ve kollarımda agrım var. Parol içiyorum krem sürüyorum bitkisel yağ karışımı yaptık onu da sürüyorum ama 20 gündür geçmedi.😔 yatınca daha çok ağrıyor dayanamıyorum ağrısına. Bi fikri olan varmı yada iyi gelecek bisey 🤷♀️