Kızlar dün hastaneye gittim nst ye bağladı sancın dedi ama Alttan muayene etti açılman yok dedi bebek doğum pozisyonu almış ama kanala girmemiş dedi haftaya tektar randevu yazdı ama şu an sürekli alttan baskı yapıyor yattığım yerde suyum nişanım vs gelmedi bu şekilde doğum başlamış olabilir mi sürekli alttan baskı oluyor şu an