Ben 4 haftalık hamileyim ama sanki karnım 4 aylık gibi çok rahatsız oluyorum.Sebebi nedir ?
Gebelik öncesine kabızlık sorunum vardı ve hala devam ediyor doktor tiroid bezlerimin yavaş çalıştığını söyledi ama bu kabızlıkla başa çıkmanın bir yolu yok mu ?
Son olarak pazartesi günü hcg değerim 50-56 falandı bugün tekrar test yaptı 185 çıktı değerim yavaş yükseliyor dedi bu bir soruna sebep olur mu ?
Şimdiden cevaplar için çok teşekkür ederim.Rabbim bebişlerimizi sağ salim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤😘