Kızlar dün gece post açmıştım sancım var falan diye, bi gün önce de nişanım gelmişti ama sıfır açıklık ve sıfır sancıydı. Bi gün sonra bugün sabah 5 te hastaneye geldim 3 cm açıklık çıktı. Biraz normal odada yatırdılar sonra doğumhanede nst ye bağladılar çünkü kasılmalar vardı. Zor denecek bi doğumdu çünkü uykusuz ve açtım o şekilde 12 saat sancı çeke çeke 10 cm açılmayı beklemek zorundaydım, aç susuz ve zorunlu maske ile ıkınmak da çabası. Belki aç susuz olmasam kızım 3 gibi de gelebilirdi ama 5te anca doğurabildim ve şimdi tek sıkıntı dikişler.. Allaha şükür ben de atlattım şuan hastanedeyiz kızım yanımda uyuyo. 3 hafta kadar erken geldi ama buna şükür hiç bi sıkıntısı yok. Allah hepinizi bir nefeste kurtarsın inşallah