Kızlar bilen bilir gebelik şekeri çıktı bende doktr diyetisyene yönlendirdi fakat yapmış olduğu liste bana hiç sağlıklı gelmedi anlayan varsa listeyi atmak istiyorum sonuçta hamileyim ve beslenme tarzı çok yetersiz geldi bana tamam diyet fakat bu kadar az olmamalı diye düşünüyorum 🤷 aç kalıyorum ve o beni daha halsiz bitkin yapıyor