CansuAkplt Arkadaşlar 30+5 günlük hamileyim sizlerde de oluyor mu gece uykudan uyandıracak kadar terliyorum ateş basıyor ama vücudum buz gibi oluyor soğuk soğuk terliyorum bir kaç gündür arttı şimdi uykumdan uyandım yine :( doktora gitmeli miyim
Melikeakkc CansuAkplt bende uzun kollu pijama ateş basıyordu tişörtte ensemi yakıyordu çıkarınca uyuşabiliyordum ama geçti bu aralsr hava soğuk olduğu için şimdi rahatsız etmiyor evin ısısı yetiyor
aybkkra CansuAkplt bende üşüme yok ama aşırı derecede terleme var her gece uyanıp üzerime değişiyorum
CansuAkplt Melikeakkc gerçekten üstümdekileri çıkarınca geçiyor ama bu sefer de üşüteceğim korkusu başlıyor ne yapacağımı şaşırdım 🥵
Melikeakkc CansuAkplt valla hiç üşütmedim hala yorgansız yatıyorum yanıyorum Çinkü karnını kapatacak atlet giy çorap giy yat bişey olmaz
Nurrrrrrg Kızlar dikkat edin bende bi yanıyordum bi üşüyordum şimdi grip oldum ne çok kalın ne de ince giyinin ayaklarınızı mutlaka sıcak tutun sırtınızda kapalı olsun