Daha önce soranlar vardı kızlar, şuan orda yatıştayım dün gece sancılarım vardı bu sabah 5 te geldim aksam 5 te doğurdum doğum anım çok zor geçti onu başka postta anlatıcam bu postu gaziyi merak edenler için açtım. Şuan özel odadayım yanımda refakatçi olarak kayınvalidem var annemler izmirden geldiği için başka kimseyi almadılar kovit ten dolayı ama odalar çok güzel onun dışında 3 kişilik odalar var ben ilk başta 6 lı sanıyodum ki hastane o kadar boş ki 3 kişilik odada bile tek kişi kalma imkanınız eminim yüksektir. Neyse sonuç olarak kovit ten dolayı özel hastanelerin daha nezih ve temiz olacağını düşünenler oralara doluştuğu için bura baya boş kalmış. Hatta şuan ben bunları yazarken bi hemşire geldi bebeğin solunumunu kontrol ediyor şuan, sürekli birileri geliyo çok ilgililer. Tek sorun şu ki benim doğumumda biraz zor geçtiği için doktorları çıldırttım ve onlar da beni biraz azarladı ama sonra güldük eğlendik o konu da öyle kapandı. Yani milyarlar ödemediğim bi hastanede şuan özel odada kızımla beraberiz. Kesinlikle tavsiye ediyorum.