ogluileannesi CeyhunMelikeMislina dün yaptım negatif çıktı canım 25 i günüm daha yapmayacağım. Ama olacak gibi hissediyorum
Evinttnc CeyhunMelikeMislina benim de 29 Ekim ovülasyon takibi yaptım ve yumurtlamayıda gördüm değerlendirdikte mide bulantısı yaşadım göğüs sızlaması var sadece ama bilmiyorum pskolojik olabilir de test yaptım Çıkmadı hemde 3 tane bi erken Gebelik test aldım 2 de normal ama negatif bilmiyorum üzülüyorum da ama daha günüme var bekliyorız 🤷🏻♀️ Hayırlsıyla olucak inşallah diye umut ediyorum geciktiriyorsa güzelleştiriyor rabbim biliyorum 🤲🏻😍
Aycicegim CeyhunMelikeMislina ben bu ay ovulasyon takıbı yaptım yarın yumurtlamanın 12. Günü sizce test yapsam çıkarmı
ipek2017 CeyhunMelikeMislina Merhaba benimde sat 24 Ekim iki gündür aşırı göğüs hassasiyeti var sizce sevinmelimiyim var mıdır acaba birşey ?
CeyhunMelikeMislina Mavi87 canım benimde sat 24 ekim dün idrar testi yaptım çift çizgi çıktı koyudu şükür sabah yaptım biraz daha silik çıktı kan testi vereceğim rabbim herkese nasip etsin inşALLAH 🙏
Aycicegim Mavi87 sizi hatırladım çok mutlu oldum hamile olmanıza Allahım inşallah sağlıklı ilerler kucağınıza almakta nasıp olur 🤲🏻🤍
Mavi87 CeyhunMelikeMislina Allahım sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin canım 😊 bende fena ağrı oluyo arada. Aynı adet ağrısı kesinlikle farkı yok. Memişlerde dolu dolu 🙂
m060918 CeyhunMelikeMislina benimde öyle ağrım ya 29 30 Aralık regl tarihim göğüslerim falan çok kötü
Neslibt72 Benimde 24ü ama predictor yaptım sabah negatif 😞aşırı ağrım vardı ama heralde adetten dolayı diyorum artık
Eminecengilukuslu CeyhunMelikeMislina hafta olarak kıyaslamak yanlış olur çünkü herkesin değeri farklıdır hayırlı olsun inşallah bebeğiniz sağlıkla alın en son adet tarihiniz göre hesaplama yapar doktorunuz 😊🙏