Kizlar bisey soracaktim merhaba 23 üncü haftada göğüsten sıvı gelmesi normalmi ya sabah uyandığımda sağ gögsümden bisey akmış ıslanmıştı şuan farkettimde uzanirken göğsüme sanirim baskı oluyor yine az bisey olmuş korkmaya başladım neden oluyor bu daha çok erken degilmi ya 😔😔