Masalyarim Kızlar ilk doğumum normal oldu. Ikinciyi sezeryan istiyorum. Daha doğum yapalı 1 yıl oldu zaten bi 3 4 yıl kadar bebek istemiyorum ama merak ediyorum. Normal doğumdan sezeryana dönmek için kaç yıl bekleniyo