Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim çok fazla hastaneye gitmedim burda yakınımda Bi doktor var kendi kliniği var oraya gidiyorum geçen hafta ilk doğum yaptığım hastaneye gittim doğumu burda yapıcaksan muayene ye bana gelmen lazım sadece kontrollü hastalarını doğum yaptırıyorum dedi muayene fiyatı 70 doğum ücreti 2300 müş tabi yılbaşından sonra doğum yapıcam zam gelicek tir haliyle bende napcam bilmiyorum yasaklar Bi yandan sizler nereye gidiyorsunuz muayene ücreti doğum ücreti ne kadar bilgi veirr misiniz