Kezibanavc bir hamilelik ici kot pantolon tamam, normalde zaten ustume hep bol giyerim onlar oldugu icin 6ay oldu hala sorun yok, bir de evden cikamiyoruz malum pek alasim da yok. Tchibodan spor taytlarim vardi asiri rahat sekilde onlar da hala oluyor evde veya disari cikacaksam ustune bol uzun sweatshirlerle giyebiliyorum