melegegebe senin talebin gayet normal bir talep. Bak ben kendi kardeşlerime, eşimin ailesine kusura bakmayın kabul edemeyeceğim dedim. Aile yapınızı bilmiyorum ama bence açıkça ve güzelce söyleyip düzenini bozmadan devam etmelisin.. hakkında hayırlısı olsun canım, hayırlı doğumların olsun.