Nursahcan Nurklc33 ben daha almadım cnaım 38+2 olduk kışa denk gelcek icin nısan kadr da öle havalar serın olur onceden awm de gezmek için bile sart tı suan salgın yüzünden zaten dısarı cıkmıyoruz gerek duymadım aralık indiriminden trendyoldan alabılesın kasım sonu ındırımınde de baya uygun fıyata vardı minicity de cok uygun tavsıye ederım
Nurklc33 Nursahcan benim de doğum Mart sonuna geliyor 20 gün sonrası ramazan araştırıyorum suanlik aklımda bulunsun diye
hereismyname Biz e bebekten 1300 liraya kraft tango bebek arabası aldık. Sürüşü çok güzel, açılıp kapanması harika, seyahat edeceğimiz için kabin boya bürünmesi çok iyi. Bayıldık, bebiş gelince alıp yürüyüşe çıkmak için sabırsızlanıyoruz:)