Morvi Yldz3 bende de aşırı derecede kararma var, tiksindim bildiğin 🤷 sudocrem ben de deneyeyim madem belki iyi gelir.
Mineee123 Yldz3 canım bunun kremi yok galiba hamilelikte kararıyormuş sonra geçiyormuş diye biliyorum doğumdan sonra
Gulii5336 Yldz3 sudocream ☺️Bildiğimiz bebek bakım kremi. Bir sene düzenli şekilde sürdüm şimdi kararmadan eser yok.birde lazer derler.ama sudocreami tek geçerim sadece biraz zaman istiyor
Gulii5336 Yldz3 kesinlikle tavsiye ederim çok takılmıştım bende koltuk altımdada vardı kararma şimdi çok şükür kalmadı
Nursahcan Canım gebelıkten oluyormus o hic kararmam olmaz dı cok dikkat ederdim ama baya karardı doktor dogumdan sonra gecer dedı bakalım beklıyorum