Bu zamanlarda belirti hissetmemek normalmi uykuya eğilim var bide sabah erkenden uyanırım yattığım yeri değiştirir tekrar uyur uyanırım kasıklarımın tam ortasına ara ara batma oluyo adet sancısı gibi hala kan testine gidemedim haftaiçi gidicem inşallah başka hiçbir belirtim yok normalmidir tırstım😕