hulya_1919 canım, zor bişey yaşamissin Allah kimseyi büyük zorluklarla sinamasin. Çok üzüldüm. Bizim aldığımız nefesin bile garantisi yok, sabah uyanıp diyorum ki akşamdan sabaha sahip olduğum herşey benimle kalmış çok Şükür Rabbime. Allah sana ne nasip ederse uygun gördüğü şekilde ve süreyle seninle olacak, sen güzel düşün gerekenleri yap gerisini Allah’a bırak, bol bol istiğfar ve şükür et, zaten yapıyorsun dur. İçini de ferah tut, rabbim sana bağışlasın inşallah yavrunu tamamına erdirsin 🌼🌼🥰🥰