Ben bugün 12+2 7 haftalikken kanamam başladi 1 aydır progestan ile proloton depot iğne kullaniyorum detayliya gittiğimde hersey yoluna diye güzel şeyler ümit ettim bebeğimin herseyi iyi dedi başta ulturosanda bebeğe giden sağ damarım normal fakat sol damarimda sorun çiktı aspirin kullanmam gerekiyormuş fakat iğne kullandığım için aspirinde kullanamiyorum bebeğin eşi de aşağida olduğu için kanama alanı devam ediyor yuvariya çıkmadiğı sürecede düzelmeyecekmiş çok moralim bozuk kendime gelemiyorum sonradan gelişmesinde gerilik olabilir gebelik zehirlenmesi , erken doğum olup bende yoğun bakıma girebilirmişim oyle olursa eşimin ablasıda aynı şeyleri yaşadı ve bebeği öldü tedaviye geç kalındığı için doktor iğnelere 1 ay daha devam edicem başınıza böyle birşey geldimi