Poncik46 Merhaba kızlar bende mide sorunu oluşmuş galiba reflü gediğim ağzıma geliyor kusuyprum hep bişi yiyemiyorum bugün rennie tablet kuşandım biraz olsun iyi geldi aranızda bu ilacı kullanan varmı iyimi kötümü bilemedim günde kaç defa içilmesi gerek
Mutiess Poncik46 Genellikle doktor zaten gaviscon şurup veriyor ben bir yan etkisi falan olacağını sanmıyorum 🙏🏻
sagsbry Poncik46 canım bende ilk zamanlar kullandım rennie.. Mideyi Bi nebze olsun rahatlatıyor.. Çok fazla değil ama yemeklerden sonra çok rahatsız olursam alıyordum.. Yani her mide bulantısında değil de çok zorda kalınca alıyordum.. Zaten çok ilaç kullanmayı seven biri değilim hamilelikte de dikkat etmek gerekiyor