33.teyim bu hafta ya tansiyonum düşüyor ya da yükseliyor doktora gittim bir sorum görmedi gitmeden tansiyonuna bakacağım dedi ultrasona baktı ilaçlarımı konuştuk ettik tansiyonu unuttuk yani kalp atışım hızlanıyor bir de kollarım uyuşuyor bu niye oluyor