Nrgs34 Ahsenimveben hayır ne bir açılma, ne su azalması nede kakasını yapma durumu yoktu. Zaten normal kontrole gitmiştim o gün, ama profosör baktı o şekilde karar verdi nedense.
Ahsenimveben Nrgs34 bende kendi dr. Ma sordum 1 cm açılma bile olsa suni sancı verir mısınız hayır dedi 1 cm az rahmin gevşek olması da önemli dedi ve siizn.ilk gebelik olduğu için rahim genişlememiş ki suni şancı verilmez dedi Şaşırdım bende
Hnfth Mineee123 Mineee123 bende 38+1oldum gerçi siz 40a girmissiniz belkide dogurdunuz bilmiyorum bnmki sezeryan olacak son 7gunumuz