Ben yıldırım Doruk Hastanesi’nde girmiştim detaylıya doktor Ersin bey 350 TL verdim, tek tek inceledi her organını ve anlatarak ilerledi, her detayı fotoğrafladi bir kaç tanesini çıktılayıp gerisini cd yaptı. Çok memnun kaldım tavsiye ederim. Kendi doktorum Kemal Köroğlu o tavsiye etti Ersin beyi