Elifkzlcn Allahıma binlerce kez şükürler olsun umarım birgün dogum hikayemide yazmak nasip olur. Rabbim sınamasın evlatlarımızla inşallah.. Sizlerde şafak kac anneler🥳
ikiz-kelebeklerim Elifkzlcn norml olsa 63 ama sezeryan olacağı için 53 günümüz kaldı Allah nasip ederse inşallah canım 😊
RDT ikiz-kelebeklerim Benım de 63 günüm kaldı. İlk cocugunuz mu . Bir de doktorunuz mh söyledi 53 gün kaldıgını
Ayca28 Elifkzlcn bugün bizde de durum son 99🤩 Yüce Rabbim sağlıklı eylesin evlatlarımızı inşAllah 🤲🏻🧡
ikiz-kelebeklerim RDT yok 3.gebeligim ikisi norml oldu bunlar sezeryan olacak inşallah bnimkiler ikiz sezeryan 10 gün önce aliyolar